fell in love with an alien!

jäkla vilken underbar dag de har varit, synd bara att jag sov bort halva dan.. eheh vaknade vid kvart i 3! men så kan de gå.
har inte hunnit gjort så mycket idag som ni kanske förstår men mockat skit de har jag gjort så pluttarna har flygit överallt. bajs bajs bajs!
jag har ju såklart även hunnit med att rida å sånt!

men va säger ni ungdomar om sista helgen i maj. ska vi boka den nu så vi inte kommer undan sen. för som de låter på våran london-bo så ska hon komma hem då om vi bestämmer!!
så skåran, fia, jenny, nanna.. va säger ni ska vi köra sista helgen i maj kanske t.om tors - sönd??? hade vart skönt å tagit de lugnt å bara fikat i parker och ätit laxburgare å en jäkla massa spriiiit såklart!
ska vi köra på de???

nu har inte jag tid med de här.. ska dra iväg å spinna, fan va jobbigt de är!
peace

Kommentarer
Postat av: jenny

jag kommeeeer jippu

2009-04-08 @ 20:42:53
Postat av: fiiaaa

jag ska meeed! kommer på fredagen efter jobbet! Å NU KÄKAR JA FISK OCKSÅ SÅ LAXBURGAREN SKA ALLT IN I MAGGENQ WOOOHHOOO, ALLT ÄR FULLÄNDAT! JA LÄÄÄÄÄNGTAR!

2009-04-09 @ 20:59:40
URL: http://slippers.blogg.se/
Postat av: skåran

huuuurraaaa!! jag har bikat biljett idag tors till sön blir det!!!

2009-04-10 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0