fy fan fy fan fy fan

jag håller på att kissa på mig så rädd är jag,, har väl stressat upp mig själv antagligen som vanligt! jag satt nere i soffan och kollade på "dr 90210" och plötsligt mitt i en bröstförstoringoperation så smäller de till utanför fönstret.. ni vet riktigt sånt ljud att typ porsling går  sönder jag höll på att dö av skräck!!! tog datorn och miina hundar under armen och gick fort som bara den upp och här är jag skakig som bara den. vad kan de har varit en katt jävel eller en fågel gjorde av porslin?! ne jag tror helt klart att de va ett spöke som ville busa lite med mig! hoppas verkligen inte attt den kommer upp till mig nu för då dör jag på allvar... fy attan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: skå.. eller nej inte jag

buuuu buuuu buuuhuu

2009-04-23 @ 22:36:04
Postat av: jenny

älskling, det är så sött att du är en sån räddis. kmr ihåg elevhemmet när det knackades på mitt i natten och du hörde spöken. HAHA. snart ses vi. jag längtar!

2009-04-26 @ 22:18:30
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0