YES!

fan norrköpingshelgen kommer typ bli den bästa genom tiderna åh va jag längtar.
jag kommer få hänga med dom bästa flickorna i mitt liv i hela 2 dagar! JAA!!!

shitshitshit idag va jag ganska så nära på att flyga av igen men jag låtsas vara cool för min syrra och bankade till häst kraken lite extra i magen, och de kunde hon gått ha!
imorgon ska jag in till centrum å köpa ett par skor tror jag som min lilla syrra spanat in åt mig - hon har stil den bruden!
sen funtar jag på om jag ska åka och träffa min pappas tjejs barn oxå mina "halvsyskon" kanske är på tiden.. dom har ju ändå vart tillsammans i snart 3 år.
ne nu ska jag nog lägga mig å gråta till braveheart!
shillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0