baksmällan

va på bio ikväll å såg just "baksmällan" sjuuukt rolig film eller jag vet inte om den kasnke va jätte jätte jätte bra men jag va på sånt där fnittrigt humör så allt va kul hela tiden! skönt när man är så ibland.
eeeeehhhhh
jo nu vet jag va jag måste berätta!! yeyy jag ska lära mig åka skateboard jag sak bli sån där tuff brud med skateboard och tuff keps å coola kläder kanske de funkar.. måste ju pröva lite olika stilar =)
provkörde faktiskt en sväng idag för första gången i mitt liv med min vän martin gick väl inte så jäkla bra med de ser iaf tufft ut när han hoppar runt där... jag ska iaf bli lika bra som martin.. vänta ni bara!
så nu i veckan ska jag dra in till the big town kalmar å köpa mej en bräda, rosa ska den självklart va annars kan jag lika gärna vara utan! sen ska jag självklart ha rosa keps och matchande skor eller nått!
tänk er själv en het brun skatebrud vem kan säga nej??!! hallå lixom!
ne nu ska jag dricka lite juice sen jag ska åka å hämta min fulla syster - jippi......................... NOT!
 å förresten funderar på att dra med fisen å co till peace and lööv hoppas bara att jag kan skolka ifrån jobbet i typ 1,5 vecka.. ne men vi får se först midsommar sen får vi se.. en sak i taget!

don´t worry be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0