hemma på ön igen..

efter en veckas party och härliga vänner är jag nu lite vemodigt tillbaka på ön. fällde en å annan tår när jag lämnade sthlm och stureplan :P
längtar nu efter nästa äventyr de lär ju inte hända mycket före midsommar kan jag tro. men då jäklar blir de röjj i de djupaste skogarna uppe i hälsingland. usch jag kommer ju dö för att jag är så mörkrädd har sett på allt för många filmer där midsommarfesterna spårar ut å slutar i blodbad. ne men så ska de inte bli på våran fest.. nån måtta får de ju va!
usch va hemsk jag är!!!  dags för en tupplur snart tror jag!  kiss

Kommentarer
Postat av: sofia

haha. ja kan skeda dig och skydda dig hela natten. å det komer allt bli en nattvandring, en ofrivillig. från en stuga till en annan. men men. vi har väl antagligen en massa starka karlar med oss. om man brölar och sjunger å stojjar, ja då springer björnarna och vargarna bort :D fan va ja längtar. efter dig å sommaren å lugnet!

2009-06-07 @ 13:32:50
URL: http://slippers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0