jag kan få dig när du vill

jag har jobbat som en liten ynklig slav och tränat som baaara den ingen ursäkt för att inte blogga men va fan..
jag hatar att jobba eller inte de att jobbet är speciellt tråkigt utan att de går bort så mycket tid som ida till exempel.. jag va vaken bara 5,5 h sen cva de dags att jobba igen - helt jävla förbannat värdelöst!! ne jag ska skaffa mej en tät karl så man kan få lite jäkla fritid!
nu ringer mammas väckarklocka dags för henne att gå å jobba nu när jag har jobbat klart konstiga tider!
ne nu håller mina hundar på att tjata på mig att dom villl att jag ska sluta så dom kan krypa under täcket lika bra att göra som dom vill!!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0