lungt och skönt

efter en lite sådär lagom jobbig natt på jobbet så fick jag för mig att åka ner till sjön för att njuta v livet typ eller nått sånt.. åka ner låter ju jätte långt men de är ju bara typ 100 m neranför huset men ändå..va ju ganska så stor grej att göra vid typ halv 5 på morgonen.. sen efter de satt jag på lite te och fixade en färsk fräsch macka och tog på mig en stor tröja och satt mig på balkongen och bara njööt av fågelkvittret, fan så underbart men efter ett tag så blev de där kvittradet bara jäkligt irriterande så jag bestämde mig för att gå å lägga mig och här ligger jag nu.. trött som ett as och bloggar om ingenting - som vanligt!

usch de är nästan så jag önskar att de börjar regna eller nått så man kan ligga kvar i sängen med gott samvete emn NEJ sol jäveln skiner redan nu in genom mitt fönster.. maafakker!
ne god natt med er ballar

Kommentarer
Postat av: skår

hahahaha, livskvalité..:)

2009-05-17 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0