mens...

denna dag har gått till att gråta och äta kan man väl säga, är sjukt hungrig eller inte hungrig så utan bara sugen kan lixom äta hur mycket som helst! helt sjukt känner mig helt uppsvullen!!! och jag gråter hela tiden, säkert 3 ggr idag har jag lipat bla till postkodsmiljonären.. dom va ju så lyckliga där å sen grät jag till talang för att den lilla killen sjöng så vackert.. de tar på krafterna kan jag lova.. ligger och lyssnar på kurt nilsen nu och känner ett tryck för bröstet.. haha helt sjukt känslig! jävla MENS!!!!!!!!!!!!!!!!! men fan va jag älskar att vara kvinna ändå.. så smidigt allting är annars, gå före i kön, få gratis öl av nån sliskig gubbe.... ja de va väl de! fan om man ändå vore man!
ne de är ju inte mycket att göra åt..
imorgon är de partyy tror jag allt, gillart! eller så blir de bara lite grillmys, gillart!

fan de är så skönt att gå å lägga sig när de är mörkt ute, är så van att gå å lägga mig vid 5-6 på morgonen när de är ljust ute=/ men vad göra.. de är ju bra att de är ljust ibland så jag kan se Foad om han försöker gömma sig!

lööööv


Kommentarer
Postat av: jenny

ja det är jobbigt med mens och hormoner. känner igen mig, i det du skriver glad att vi inte har någon tv. jag har grinar sönder mig till youtube klipp istället(som jag redan sett 400 gr) snart bettan smäller det. fan börjar jobba om en kvart kanske dags att dra tummen ur röva. hur som helst taaaaaaaaake care.

2009-05-11 @ 10:16:54
URL: http://jennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0